Pandora benoemt VIRTUE als wereldwijd leidend bureau

03-10-2019 (10:30) - Bureaus

Sieradenmerk Pandora heeft VIRTUE, het creatieve bureau van VICE benoemd als wereldwijde lead agency.

VIRTUE is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van Pandora’s brand purpose, tagline, creatieve strategie, design en de algehele merkwaarde, in samenwerking met Kantar en Firework Consulting. De nieuwe merkstrategie die Pandora afgelopen augustus presenteerde is ook door VIRTUE ontwikkeld. 

De nieuwe merkstrategie is gebaseerd op het idee dat Pandora ‘mensen helpt hun passies en liefdes uit te dragen’ door middel van het personaliseren van hun sieraden en bedels. De 'Pandora Me'-collectie is de eerste die volledig gericht is op Gen Z als doelgroep en zal worden gepresenteerd door Pandora's merkambassadeur Millie Bobby Brown. De campagne is geïnspireerd op VIRTUE's merkstrategie en wordt productioneel geleid door i-D, het modeplatform van VICE. 

Daarnaast is de eind augustus gelanceerde ‘Rebelle in Wonderland-campagne’ gemaakt door i-D, in samenwerking met het prijswinnende talent- en productiehuis Pulse Films, waarvan VICE meerderheidsaandeelhouder van is.

 


Media

Marketing

Economisch