Partout digital native agency ontwikkelt nieuwe website voor Attractiepark Toverland

Partout digital native agency ontwikkelt nieuwe website voor Attractiepark Toverland

24-08-2017 (11:20) - Bureaus

Attractiepark Toverland in Sevenum gaat haar magie verder verspreiden. Dit keer op digitaal gebied, met een nieuwe website om bezoekers nog beter van dienst te kunnen zijn. Het Eindhovense bureau Partout digital native agency gaat ze helpen dit online vraagstuk tot een succes te maken. De website gaat begin 2018 live.


Ontwikkeling website

Om een passende website te creëren voor Toverland en haar bezoekers, wordt eerst de klantreis in kaart gebracht. Op basis daarvan worden focuspunten duidelijk en aan welke informatie per fase behoefte is. “Wij geloven in een persoonlijke aanpak en dat relaties bouwen het nieuwe verkopen is. Om zo effectief mogelijk te communiceren ontwikkelen we daarom een persoonlijke ervaring voor elke doelgroep van Toverland. Wij gaan uit van de visie ‘likeability sells’, welke goed toepasbaar is binnen dit project”, aldus Jeroen Valkenburg, digital strateeg bij Partout d.n.a.


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch