Pathé kiest voor Coopr

07-09-2018 (11:10) - Bureaus

Pathé, de Nederlandse marktleider met 28 bioscopen, kiest Coopr als bureau. Het Rotterdamse bureau gaat het bioscoopmerk ondersteunen in het verder professionaliseren van Marketing en Corporate PR. Daarnaast gaat er extra aandacht uit naar Influencer Marketing.


Het Franse merk bestaat al sinds 1896 en in de geest van de gebroeders Pathé blijft de bioscoopketen de bioscoopervaring verbeteren. Onder andere met de introductie van innovaties als Dolby Cinema, 4DX, IMAX én nieuwe Food & Beverage concepten.


Susanne Damen, Manager Brand & Communications bij Pathé: “De afgelopen maanden zijn wij druk bezig geweest met het aanscherpen van onze merkstrategie en merkwaarden. Om deze goed over het voetlicht te krijgen zochten wij ook een nieuw PR bureau. Pathé wil een prominentere rol spelen in de leisure markt en deze positie verder versterken. Daarvoor zijn wij op zoek gegaan naar een bureau dat deze doelstelling met PR kan ondersteunen. Wij zijn ervan overtuigd dat de creatieve en strategische aanpak van PR en influencer marketing van Coopr gaat bijdragen aan het behalen van onze groeiambities.”


Jody Koehler
, Directeur bij Coopr: “Wij hebben als bureau, van onder andere Netflix en Warner Bros, inmiddels al heel wat jaren ervaring op het gebied van entertainment. Pathé stond bovenaan onze verlanglijst van droomklanten en past uitstekend in ons portfolio. Dat wij nu aan de slag mogen voor het eerste én grootste bioscoopmerk van Nederland is echt fantastisch.”


Media

Marketing

Economisch