PostNL vernieuwt samenwerking met creatief bureau Captains

06-03-2019 (16:04) - Bureaus

PostNL heeft na een pitchronde voor Captains gekozen als nieuw bureau voor het ontwikkelen van social content. Het creatieve productiehuis, dat zich specialiseert in digitale media, gaat zich vooral richten op het creëren van spraakmakende Facebook content. Het doel is om het Facebook account van PostNL om te vormen van service kanaal tot branding kanaal. 


Captains maakt vanaf deze week social content in de vorm van inhakers voor PostNL. Deze content speelt op sympathieke wijze in op actualiteit en spreekt een belangrijke doelgroep van PostNL aan. De PostNL Facebookpagina wordt daarmee doorlopend gevuld met social content, waardoor het nog meer dan eerst ingezet kan worden als branding kanaal. Benieuwd? De eerste post werd afgelopen dinsdag geplaatst op de Facebookpagina van PostNL.
 

eerdere samenwerking Captains & PostNL

PostNL werkt al een langere tijd met Captains samen. Captains ontwikkelde voor hen verschillende losse social content. Vertical video voor Instagram Stories en animaties bijvoorbeeld. Voor de nieuwe always-on content schreef PostNL een pitch uit, waar Captains concurreerde met 3 andere social agencies. In februari werd duidelijk dat Captains als winnaar uit de bus is gekomen.
 
 

Media

Marketing

Economisch