Primeur voor Novel

09-03-2017 (10:59) - Bureaus

Het is het eerste grootschalige strijkkwartetfestival ter wereld: Strijkkwartet Biënnale Amsterdam. En Novel Creative Consultancy had de eer om de campagne te mogen ontwikkelen.
 
‘Zowel strategisch als creatief was het heel interessant om een merk te mogen ontwikkelen voor een nieuw internationaal festival als de Strijkkwartet Biënnale Amsterdam. Zeker omdat we het festival op een voor de klassieke muziekwereld vooruitstrevende manier willen positioneren. Dit past inhoudelijk ook bij het festival dat naast wereldtop ook een podium biedt aan jong talent’, reageert Maurice Seleky, partner bij Novel.
 
De campagne is ontwikkeld door zijn bureau in samenwerking met Studio Farn, dat de productie van de visuele identiteit voor zijn rekening nam. De campagne draait om de kernwaarden excellentie, vakmanschap en intimiteit, in een poging het vooruitstrevende karakter van het festival te doen samensmelten in de expressieve en herkenbare musicerende handen.  
 

Media

Marketing

Economisch