PRLab kondigt tweede pro-bono campagne aan voor startups, scale-ups en NGO’s

26-07-2021 (14:07) - Bureaus

PRLab kondigt een tweede pro-bono campagne aan. Het in Stockholm en Amsterdam gevestigde PR-bureau, wil zo purpose-driven startups, scale-ups en NGO’s helpen met het vergroten van hun zichtbaarheid en het behalen van hun doelstellingen. Contentmarketing en PR activiteiten nemen daarbij een prominente rol in.
 
“Na het succes van onze eerste pro-bono campagne, waarbij we Hack Your Future hebben geholpen met het creëren van bewustzijn over vooroordelen bij wervingsprocessen en op de werkvloer, besloten we de campagne te herhalen. In de tweede editie richten we ons op het steunen van lokale organisaties in Nederland en Zweden op basis van onze eigen in-house expertise. Er zijn veel organisaties met grote, nobele doelen die helaas te weinig zichtbaar zijn door een gebrek aan kennis over PR. Juist deze kennis is nodig om hun doelgroep te bereiken en te betrekken.” zegt Matías Rodsevich, oprichter en CEO van PRLab.
 
Voor de eerste pro-bono campagne ontving PRLab ruim 30 aanmeldingen van organisaties met uiteenlopende doelen: van duurzaamheid en kunstbeheer, tot het creëren van bewustzijn over en bestrijden van seksueel misbruik, al dan niet op de werkvloer.
 
“We stonden versteld van het oorspronkelijke aantal ontvangen aanmeldingen: stuk voor stuk organisaties die het verdienen om gehoord te worden. De winnaar van onze tweede campagne zal in het vierde kwartaal van 2021 volledig door ons worden ondersteund op PR activiteiten. Daarnaast zullen we voor hen aan de slag gaan als contentschrijvers. Zo zorgen we ervoor dat ze ook in de laatste maanden van het jaar hun PR doelen behalen.” aldus Ross Burki, Account Executive en verantwoordelijke voor de pro-bono campagne.
 
Organisaties kunnen zich tot 17 september 2021 aanmelden door hier het formulier in te vullen. De winnaar wordt op 23 september 2021 aangekondigd. 

Media

Marketing

Economisch