PUMA kiest Publicis voor PR voor Performance tak

11-10-2021 (11:48) - Bureaus

Publicis Groupe gaat de PR & Influence activiteiten van PUMA Performance in de Benelux verzorgen. In Publicis Groupe heeft PUMA een partner gevonden om op geïntegreerde wijze zowel PR als Influence visibility naar een hoger niveau te tillen.
 
De samenwerking tussen Publicis Groupe en de Performance tak van PUMA is van start gegaan met de ‘PUMA Workout Week’, ter ere van de lancering van PUMA’s Pure XT Line. Voor de campagne, met als primaire doelstelling de brand awareness van PUMA als sportmerk te boosten, wist Publicis een viertal influencers in te zetten. Met persoonlijke workout video’s op hun social media kanalen, inspireerden en enthousiasmeerden zij hun following. Dezelfde workouts werden door OneFit exclusief aangeboden aan hun members, evenals een kortingscode voor de Pure XT Line.
 
Matthijs Boesten, Head of Marketing bij PUMA is blij met de samenwerking: “Bij PUMA geloven we in goed teamwork en dat hebben we gevonden in Publicis Groupe. Naast hun expertise op het gebied van PR, bieden ze een geïntegreerde aanpak vanuit data waar ook PUMA’s influencer strategy een onderdeel van is. Wij hebben het vertrouwen samen prachtige resultaten te behalen.”
 

Media

Marketing

Economisch