Pünktlich wint 3e poll New Kids on the Block

24-02-2020 (16:23) - Bureaus

Pünktlich is de winnaar van de 3e poll in de race voor een positie op de Longlist SAN New Kids on the Block. The Pool en Tom Orrow wonnen eerder al de 1e poll voor een positie op de Longlist. Als winnaars van zijn deze drie bueraus verzekerd van een plaats op de Longlist van dit jaar. Ook de Deux Agency en Joy Concepts hebben zich in de derde ronde verzekerd van een plek op de Longlist. 

Tom Orrow
 won de 2e poll en The Pool was de winnaar van de 1e poll voor een positie op de Longlist. Tom Orrow had een close battle met Revitalize. Ook dit bureau is nu verzekerd van een plek op de Longlist SAN New Kids on the Block. Daarnaast hebben naast Deux Agency en Joy Concepts in de eerste drie rondes ook Bureau Basket, The Family en Qontent Matters zich al verzekerd van een plek op de Longlist. 
 

Op woensdag 26 februari wordt na terugkoppeling met de hoofdjury van de SAN bekend gemaakt welke zes bureaus uit de 3 polls voldoende stemmen hebben vergaard voor een plek op de Longlist, die ook dit jaar uit maximaal 15 bureaus zal bestaan. SAN, B&BA en FONK hebben bovendien nog de mogelijkheid een wildcard in te zetten.
 

criteria Considerationlist

De bureaus van de Considerationlist SAN New Kids on the Block 2019 die in 3 polls strijden om een plek op de Longlist, voldoen aan de volgende criteria:
 
> maximaal 3 jaar oud (volgens inschrijving KvK); 
> 'here to stay' in de zin van innovatief/vernieuwend; 
> werk dat ertoe doet en klanten die ertoe doen.


whatsapp interviews

Sinds 13 februari verschijnen wekelijks Whatsapp interviews met bureaudirecteuren van de bureaus die de meeste stemmen in de drie stemrondes hebben verzameld. Eerder vonden Whatsapp interviews plaats met Angelo Croes van The Pool en met Petra Lubbers van Tom Orrow. Deze week praten we in dezelfde serie met Boudewijn de Jong van Pünktlich
 
In FONK magazine 281 (verschijnt 18 maart)  krijgen de 15 bureaus die doorgaan naar de Longlist een overzichtsverhaal. De SAN-jury zal deze publicatie meenemen in de besluitvorming in aanloop naar de Shortlist.

Media

Marketing

Economisch