QMusic kiest voor MediaScience

07-02-2019 (16:29) - Bureaus

Qmusic is de afgelopen maanden flink gestegen in luisteraandeel over de hele linie, mede dankzij de groei van de ochtendshow van Mattie en Marieke. Om die groei te ondersteunen gaat MediaScience de radiozender helpen met digitale campagnes.


Managing director Sandra Hofstede van MediaScience: 'Wij kijken er naar uit om onze expertise uit deze branche toe te passen in de campagnes. In februari wordt de eerste campagne van de hand van MediaScience gelanceerd. De focus zal daarbij liggen op de ochtendshow van Mattie en Marieke.'


Ook Marketing Manager van Qmusic Jorn Agterberg kijkt hier naar uit. 'Samen met MediaScience brengen we de inhoud van de ochtendshow naar potentiële luisteraars door middel van getargete video's met hoogtepunten uit het programma. Op die manier enthousiasmeren we radioluisteraars om Qmusic aan te zetten en elke werkdag met plezier en energie te beginnen.' 


Media

Marketing

Economisch