Roorda groeit en start social content hub

13-07-2017 (09:00) - Bureaus

Roorda versterkt deze zomer de vloer met nieuwe talenten. Op de designafdeling is Dino Kho (voorheen The Oddshop) begonnen en op account start Michelle de Vos (voorheen JWT en Sunshine & Sausages).


social content hub

Omdat het creëren van content en activatie een steeds groter onderdeel van het Roorda werk is, zijn Bonnie van den Heuvel (voorheen Vice) en Gilliano Nijman (voorheen zelfstandig creatief en cameraman) aangesteld. Samen met Roorda’s Interactive consultant Claire du Pon vormen zij de nieuwe social content hub en managen, creëren en produceren zij de social content voor merken als g’woon, NIX18, Bont voor Dieren , vanAnaarBeter en Tel mee met Taal.


snelle manier van produceren

Joeri Jansen (Creative director): “Online en offline activatie spelen een steeds grotere en vanzelfsprekende rol in al onze campagnes. We hebben hiervoor de afgelopen jaren een snelle en zeer efficiënte manier van produceren ontwikkeld. Deze nieuwe manier van werken past heel goed bij de jonge generatie content makers. We zijn trots dat we dit jonge zelfstandige talent aan Roorda kunnen binden en kijken uit naar de inspirerende samenwerking.”


Van links naar rechts: Gilliano Nijman, Bonnie van den Heuvel, Dino Kho en Michelle de Vos
Foto Jacqueline Krijnen


Media

Marketing

Economisch