Royal FloraHolland kiest voor Marvia in herpositionering

07-10-2021 (10:44) - Bureaus

Werelds grootste bloemen- en plantenveiling Royal FloraHolland heeft de brand portal van Marvia ingezet om haar vernieuwde huisstijl wereldwijd uit te rollen en te waarborgen. In Marvia heeft Royal FloraHolland de juiste partner gevonden om de internationale naamsbekendheid en herkenning te bewaken.

Royal FloraHolland transformeert op dit moment van 'fysieke veiling' naar een 'dynamisch B2B handelsplatform' met digitale, logistieke en financiële diensten voor de sierteelt.
 
Sabrina Deij, Senior Adviseur Corporate Communicatie bij Royal FloraHolland: "We willen dat het bij iedereen snel duidelijk is waar we voor staan. Om ervoor te zorgen dat dit op een consistente en juiste manier gedaan wordt, is er nu de Royal FloraHolland brand portal van Marvia. Deze bestaat uit een Digitale Huisstijlgids en Digital Asset Management systeem: één plek waar medewerkers van Royal FloraHolland en leveranciers zoals designers en communicatiebureaus, alles over de huisstijl en richtlijnen kunnen vinden en toegang hebben tot alle Royal FloraHolland beeldmaterialen."
 

Media

Marketing

Economisch