SAN Jaarboek BE REAL gepresenteerd

03-03-2017 (10:01) - Bureaus

Het was bomvol op de bijeenkomst van 2 maart 2017 voor SAN juryleden, sponsors en relaties bij  host en sponsor de NS in Utrecht.  Laurentien van Oranje hield de aanwezigen een spiegel voor aan de hand van haar werk met de ‘Raad van Kinderen’ en passend bij het thema BE REAL van het nieuwe  SAN Jaarboek.

Vol trots overhandigde SAN voorzitter Paul Geraeds aan `laurentien van Oranje het eerste exemplaar van het nieuwe jaarboek over 2016.

 
‘BE REAL’ is het thema van het SAN Jaarboek 2016, een statement richting adverteerders en bureaus, namens al die mensen en consumenten die weer verlangen naar een boodschap vanuit het hart, een écht gesprek. Waarin merken een meer menselijk gezicht krijgen. 
 
Na afloop ontvingen alle aanwezige SAN juryleden een Jaarboek, zodat zij zich thuis kunnen voorbereiden op de jurysessies, waarvan de eerste ronde start op 14 maart aanstaande bij Sanoma. 
Alle ruim 220 adverteerders/juryleden buigen zich dan over de 288 ingezonden campagnes. 
De genomineerde cases staan 23 maart aanstaande op de SAN website.

Media

Marketing

Economisch