Scoupy kiest voor Just Another Media Company

12-01-2022 (13:32) - Bureaus

De grootste cashback-app van Nederland Scoupy heeft Just Another Media Company geselecteerd als nieuw campagnebureau. De eerste ‘Pak Scoupy Erbij’ campagnevideo gaat deze week live en vormt de aftrap van een grotere campagne. ?
 
De Scoupy-app heeft in Nederland al ruim 1,3 miljoen gebruikers; de campagne richt zich op een bredere en jongere shopper doelgroep. In de campagne spelen onder meer de influencers Ta-Joela, René Watzema, Fawry en Kallie een prominente rol.
 
“De nieuwe generatie vormt een belangrijke doelgroep voor de toekomstplannen van Scoupy. Vandaar onze keuze voor Just Another. Ze hebben ons overtuigd met hun ideeën voor de eerste campagne en de hoofdrolspelers die goed aansluiten bij de jongere doelgroep”, zegt Valentijn Bras, CEO van Scoupy. “De Scoupy-app is vooral bekend geworden in het supermarktdomein, met cashback op de boodschappen. Afgelopen jaar kwam daar cashback bij webshops bij en komend jaar gaan we steeds meer winkels aansluiten. Dit maakt de Scoupy-app steeds relevanter voor een breder en dus ook jonger publiek”, aldus Bras.
 
“We zijn ontzettend trots dat we het vertrouwen hebben gekregen om als agency voor Scoupy aan de slag te gaan,” aldus Michel Palmen, Agency Director van Just Another Media Company. “De briefing om de Scoupy-app relevant te maken voor de nieuwe generatie shoppers, is ons op het lijf geschreven. De propositie heeft zich met 1,3 miljoen actieve gebruikers al lang bewezen voor shoppers. Nu is het tijd om ook de jongere doelgroep in aanraking te laten komen met Scoupy. ‘Pak Scoupy Erbij’ is een always-on content marketingcampagne die we de komende maanden uitrollen over Just Another Network en de eigen media van Scoupy. 

Media

Marketing

Economisch