Spraakwolk symboliseert nieuw Brum Design

03-07-2017 (06:30) - Bureaus

Vandaag lanceert Brum Design haar nieuwe huisstijl. Met de restyling bereikt het packaging designbureau uit Woerden een mijlpaal. “Het nieuwe logo oogt fris, krachtig en modern. De veranderingen laten zien dat we zin hebben in de toekomst”, aldus Tessa Oudijn, creative director van Brum Design.


visualisering van nieuwe weg

In januari 2016 namen Oudijn en haar compagnon, strategic director Pieter Steenaert, het designbureau over. Niet met als doel het beleid drastisch te wijzigen, maar met als doel het gerenommeerde bureau te verbeteren en zichtbaarder te maken voor het publiek. Steenaert: “Wij hebben de tijd genomen om onze nieuwe koers vast te stellen. We hebben eigenzinnigheid, humor en storytelling toegevoegd aan de bestaande expertise, korte lijnen en co-creatie binnen Brum. De lancering van de huisstijl is de visualisering van de nieuwe weg die we zijn ingeslagen.”


humor en lef

Co-creatie en storytelling met een flinke dosis humor en lef zijn de nieuwe handvaten van het packaging designbureau om het ontwerpproces aan te gaan met opdrachtgevers. “Het is heerlijk om weer frisse doelstellingen te hebben waar je naartoe kunt werken. Zonder te vergeten waar het uiteindelijk al 43 jaar om draait: verpakkingen maken, waar je van gaat houden”, aldus Oudijn.


Media

Marketing

Economisch