Stern kiest Merkle Nederland als strategisch digitaal partner

24-02-2021 (10:35) - Bureaus

Na een uitvoerig selectietraject heeft Stern gekozen voor Merkle Nederland als implementatiepartner voor Selligent Marketing Cloud. Hiermee wordt het strategische partnership op gebied van digital marketing en analytics uitgebreid met CRM services, waarbij Merkle verdere ondersteuning biedt in de digitale transformatie van Stern.
 
Stern is een van de grootste automotive concerns in Nederland. Dealergroep Stern vertegenwoordigt 17 toonaangevende automerken, waaronder Mercedes-Benz, Renault, Nissan, Ford, Volvo, Land Rover, Kia en Opel en biedt daarnaast aanvullende diensten - zoals leasing, verhuur en schadeherstel - aan. Stern heeft het afgelopen jaar, als eerste stap in de complete digitale transformatie, alle dealerbedrijven geïntegreerd in één merk met één mobiliteitsplatform met als doel één klantervaring te bieden.
 
Om de communicatie met klanten en prospects persoonlijker en relevanter te maken heeft Stern gekozen voor het marketing automation platform van Selligent Marketing Cloud en voor Merkle als implementatiepartner. Stern en Merkle werken al jarenlang samen onder andere op gebied van digital marketing en analytics. Met de uitbreiding van het strategische partnership met marketing automation, biedt Merkle verdere ondersteuning in de digitale transformatie van Stern. 

Media

Marketing

Economisch