Sunshine & Sausages achter campagne in 11 landen voor HMSHost

06-06-2018 (10:51) - Bureaus

De zomer komt eraan! Dat betekent grote drukte op luchthavens. Om het gevoel bij reizigers weg te nemen dat er weinig tijd is om horecalocaties te bezoeken, heeft HMSHost International aan Sunshine and Sausages de opdracht gegeven om een zomercampagne te ontwikkelen. 
 

Met de boodschap ‘There’s always time to taste’ brengen we reizigers op de hoogte van het brede aanbod vanHMSHost en moet het aantal transacties worden verhoogd. De internationale campagne is behalve op Schiphol, ook te vinden in Abu Dhabi, Australië, China, Doha, Engeland, India, Indonesië, Noorwegen, Vietnam en Nieuw-Zeeland.
 

hoop stress

Marlijn van Straaten, VP Marketing & Communicatie van HMSHost International: ‘‘Een luchthaven is allereerst een plaats om efficiënt reizigers te laten vertrekken en aankomen, maar onze concepten en medewerkers voegen daar een dimensie aan toe. Wij creëren plekken en omstandigheden waar aandacht voor onze gasten centraal staat. Onze locaties zijn ‘places to be’. Plekken waar beleving, gastvrijheid en aandacht voor detail voorop staan, waar mensen zich prettig voelen. Er komt een hoop stress kijken bij reizen. Dan zorgen wij voor overzicht en comfort. En dat kan alleen als we oprecht aandacht hebben voor alle gasten.’’
 

Media

Marketing

Economisch