Talpa Network neemt Brand New Telly over

25-02-2019 (10:16) - Bureaus

Het creatieve bureau Brand New Telly wordt per 1 april onderdeel van mediatech bedrijf Talpa Network en gaat onderdeel uitmaken van de unit ‘Creative’ binnen Talpa Network. Het reclamebureau is een toevoeging aan de one-stop-shop strategie, waarbij adverteerders op elk vlak binnen het bedrijf geholpen kunnen worden.

 
Behalve het ontwikkelen van impactvolle creatieve concepten voor adverteerders gaat Creative ook ideeën ontwikkelen voor de kanalen van Talpa Network zelf. Hierbij staat groei van het netwerk voorop.


“Bij Brand New Telly bedenken we al 19 jaar ideeën met inhoud. Van Nike 'Panna knock out' in 2000 tot recent de 'Diesel bedankt' campagne voor Lexus,” zegt Wouter van der Pauw, Head of Creative Brand New Telly. “Dat soort ideeën werken het beste als ze vanuit sterke media merken worden ondersteund. Daarom gaan we nu samen met Talpa Network verder bouwen aan ideeën die impact maken. Impact op adverteerders maar ook op het netwerk zelf.”

 
“Creativiteit is altijd al een kerncompetentie van Talpa Network geweest. Om Creative te kunnen versterken met het team van Brand New Telly is een grote stap voorwaarts,” vindt Ruud de Langen, Chief Creative Officer, Talpa Network.


Creative is gevestigd op het Rietlandpark in Amsterdam. Talpa Network biedt de consument de hele dag door via alle denkbare kanalen content die relevant is. Via Media Solutions stapt de adverteerder de one-stop-shop van het bedrijf binnen, die de zakelijke klant de mogelijkheid geeft om consumenten mee te nemen van awareness naar conversie.

 

Media

Marketing

Economisch