TCC ontwikkelt internationale campagne voor Driscoll's

24-12-2018 (11:46) - Bureaus

Driscoll’s, een van ’s werelds grootste aanbieders van verse besjes, heeft The Communication Company gevraagd een nieuwe internationale campagne te ontwikkelen. Het vers assortiment van Driscoll’s omvat aardbeien, frambozen, bramen en de bekende blauwe besjes. 


Marieke Appel,
marketing manager Driscoll’s: ‘Na een korte oriëntatie is onze keuze op TCC gevallen omdat ze lieten zien ons zowel op strategisch als creatief gebied goed te begrijpen. TCC gaat ons helpen onze groei in landen als Duitsland, Denemarken en Noorwegen nog verder te versnellen’. Cees Faes, CEO TCC: ‘De besjes van Driscoll’s vormden al het center point van ons ontbijtbuffet dat altijd voor de vroege vogels klaar staat. Ik had dus geen enkele moeite om de teams op te laden voor deze pitch en we zijn super trots dat Driscoll’s voor ons gekozen heeft!’.

 

Media

Marketing

Economisch