The Flower Farm kiest voor Initiative

21-10-2019 (16:14) - Bureaus

The Flower Farm, het onlangs door Marcel van Wing ( ex founding partner Alfred) en Eric Bras (Salad Signature) gelanceerde ‘margarinemerk met een missie’, heeft ervoor gekozen om de media activiteiten onder te brengen bij Initiative. Met The Flower Farm willen Van Wing en Bras hun steentje bijdragen aan een belangrijk issue; behoud van regenwoud.
 
Flower Farm is een margarine zonder palmolie.  Marcel van Wing, oprichter van The Flower Farm: “Wij zijn eigenlijk een beetje de Tony’s Chocolonely van de margarine categorie; een nieuw rebels merk dat een heel lekkere margarine maakt, waarmee je kunt helpen de ontbossing tegen te gaan. ‘Iedere seconde worden er 169 bomen vernietigd voor o.a. de productie van palmolie. Daarom is ons motto: “eat plants, not palm, please!’
 
“De reden om te kiezen voor Initiative was enerzijds dat ik ze al kende van IPG, door mijn tijd bij – en met Lowe. Maar de doorslag gaf toch wel de betrokkenheid die het team snel kreeg op het onderwerp palmolie en onze missie daarin."
 
 

Media

Marketing

Economisch