The Gardeners aan de slag voor Ellis Faas Cosmetics

The Gardeners aan de slag voor Ellis Faas Cosmetics

19-06-2018 (11:42) - Bureaus

The Gardeners heeft in opdracht van Ellis Faas Cosmetics dit jaar de social media strategie ontwikkeld en is ook verantwoordelijk voor de uitvoering ervan.


De strategie richt zich op zowel branding als social media performance. Het merk is opgericht in 2009 en wordt verkocht in 25 landen. Brein achter het merk is Ellis Faas, een Amsterdamse mode-visagiste die door Vogue Paris werd betiteld als ‘één van de meest talentvolle visagisten van haar generatie’.

 

onafhankelijk en eigenzinnig

Thijs Faas, medeoprichter ELLIS FAAS: Vooral in de cosmetica worden vrouwen continu bestookt door merken, pers, beroemdheden en influencers, die regels opleggen van hoe het wel of niet zou moeten. In onze communicatie willen we vooral géén wetten voorschrijven om te voorkomen dat mensen bang worden om hun eigen ding te doen. It’s your face, so you make up the rules! Onafhankelijkheid en eigenzinnigheid, daar gaat het om. Het was voor ons dus essentieel dat dit allemaal centraal stond in de strategie." 

 

zelf ontdekken

Suzanna Ruis, social media director bij The Gardeners: “In een overvol medialandschap willen we samen met ELLIS FAAS vrouwen zelf het merk laten ontdekken en beoordelen, en niet andersom. Dit staat centraal in de socialmediastrategie, waarbij we er met performance-gerichte advertising voor zorgen dat de juiste vrouwen het merk eerder kunnen vinden." 


 


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch