The Oval Office wint pitch voor mediafestival MWG

11-01-2019 (10:38) - Bureaus

MWG, de branchevereniging van en voor mensen in de commerciële communicatie, kiest voor The Oval Office voor de ontwikkeling en organisatie van hét nieuwe mediafestival van Nederland. Na een pitch uitvraag bij meerdere gerenommeerde live bureaus in Nederland is het door The Oval Office voorgestelde concept allOut unaniem tot favoriet gekozen. 


MWG staat onder meer bekend om het jaarlijkse mediacongres en de AMMA, de jaarlijkse vakprijzen voor de mediabranche. In 2019 worden het congres en de AMMA samengevoegd. ‘Beide evenementen worden goed bezocht en gewaardeerd, maar zijn inmiddels ook voorspelbaar geworden. Daarom hebben we onszelf uitgedaagd om iedereen weer te verrassen’, aldus Eric Kip, voorzitter van MWG.


In 2019 zet MWG een nieuwe koers in door op één dag, 16 mei, een combinatie te maken van het congres, de AMMA en aansluitend een groot feest. Het geheel wordt opgezet als festival en zal plaatsvinden bij Thuishaven in Amsterdam. In het concept allOut komen de drie onderdelen terug als Outspoken (congres), Outstanding (vakprijzen) en Outrageous (feest). allOut is er voor alle professionals in de mediabranche en moet ook jonge professionals een aantrekkelijke plek bieden om inspiratie op te doen, te netwerken en het vak te vieren.

 

Media

Marketing

Economisch