Thijs van Schothorst partner bij HUNT

05-12-2017 (14:22) - Bureaus

Thijs van Schothorst is als partner bij HUNT aangehaakt. Samen met oprichter Arjan Ribbe vormt hij nu de directie van het activatiebureau.
 

Thijs van Schothorst heeft de afgelopen 18 jaar ervaring opgedaan in de marketing en commuicatie branche. De laatste 10 jaar was hij actief in de management teams van Icemedia en BrandBase. Hij is als strateeg en creatief verantwoordelijk geweest voor campagnes van onder meer GAMMA, Unilever, KLM, ABN AMRO en Nationale Postcode Loterij. 
 

ondernemend in de wedstrijd staan


Van Schothorst: 'Ik wil graag ondernemend in de wedstrijd staan en samen met klanten verantwoor-ding dragen. Samen ideeën tot leven brengen die bedrijven en merken succesvoller maken. Verder kijken dan reclame.” HUNT. heeft de afgelopen jaren bewezen dat dit model goed werkt. Ik vind het prachtig om nu onderdeel te zijn van deze club en invulling te gaan geven aan de ambitieuze plannen.' Van Schothorst gaat de groei van HUNT. structureren en verder uitbouwen.  
 
Arjan Ribbe vult aan: 'Het afgelopen jaar hebben veel merken ons weten te vinden om ze te ondersteunen met onze ondernemende en daadkrachtige instelling. Om te kunnen doen wat je belooft, is het binnenhalen van de beste mensen en voldoende senioriteit cruciaal. Met de komst van Van Schothorst heb ik er alle vertrouwen in dat we ook de komende jaren verwachtingen kunnen overtreffen.'
 

art director

Naast Thijs van Schothorst is ook Willemijn Genet per 1 december gestart bij HUNT.  Willemijn gaat aan de slag als art director. Willemijn: 'Bij bureaus als KOEN en 'de creatieve directie’ heb ik precies de juiste ervaring opgedaan om bij HUNT. mijn creatieve bijdrage te leveren en mooie dingen te gaan maken.'  
 

HUNT. werkt onder meer voor Truphone, Noshirt, Anchormen, Peugeot en DS Automobiles.
 

Media

Marketing

Economisch