Tirones en Fontys Hogeschool Communicatie Eindhoven geven starters extra push

17-02-2017 (13:55) - Bureaus

Reclamebureau Tirones gaat samenwerken met de Fontys Hogeschool Communicatie (FHC) in Eindhoven. Tirones is gestart vanuit het idee om jonge communicatieprofessionals ervaring op te laten doen in het vak. FHC ondersteunt dit initiatief en wordt premium supplier van het bureau. 

 
Tirones is een jong reclamebureau in Eindhoven dat zich richt op merken met kleinere marketingbudgetten. Het bureau bestaat uit alumni van de FHC-opleiding en wisselt jaarlijks van samenstelling. Nieuwe afgestudeerden nemen dan het stokje over en kunnen op die manier werkervaring opdoen. Merken waar Tirones onder andere voor werkt zijn: Van Moll, Huis van Techniek, Newbrand en BT Groep. 


Fontys denkt in het kader van de ‘Learning Community’ ook na het behalen van een diploma mee met haar studenten. De samenwerking tussen FHC en Tirones past geheel binnen dit beleid.  De opleiding kruipt op deze manier dichter tegen het werkveld aan en biedt afgestudeerden (die niet direct een baan vinden) de kans op een relevante werkervaringsplek. 

  


Media

Marketing

Economisch