Trendhopper kiest na pitch voor Today is Canday

19-02-2018 (09:21) - Bureaus

Op basis van een pitch heeft Trendhopper, een woonformule met 17 vestigingen, gekozen voor Today is Canday voor de creatieve vertaling van haar herpositionering. Doelstelling van deze transitie is om in 2020 een omnichannel formule te zijn en de komende 3 jaar significant te groeien. Ook de naamsbekendheid moet gaandeweg stijgen.
 
 

Door de recente opleving in de interieur branche ziet Trendhopper de kans om Trendhopper snel op te schalen en het merk naar een nieuwe fase te brengen. Doelstelling van deze transitie is om in 2020 een omnichannel formule te zijn en de komende 3 jaar significant te groeien in Nederland. Ook de naamsbekendheid en binding met de consument moet gaandeweg stijgen. Today is Canday heeft in de pitch de nieuwe visie vanTrendhopper vertaald naar een meerjarig merkconcept dat omnichannel doorvertaald zal gaan worden. In Q2 dit jaar zullen hiervan de eerste resultaten zichtbaar zijn. 


Media

Marketing

Economisch