Truman ontwikkelt campagne voor Temper

16-04-2019 (11:52) - Bureaus

Temper introduceert 'FreeFlexen' in een cross mediale introductie campagne. Truman ontwikkelde de communicatie die het komende jaar op tv, internet en Out of Home wordt uitgerold.

Als nieuwkomer in de wereld van werk wil Temper mensen die werken in de horeca en retail activeren om klussen te vinden via hun platform. Dit zijn branches waar je eerder nog niet gemakkelijk zelfstandig aan de slag kon.


De nieuwe campagne roept mensen op zelf het heft in handen te nemen door hun eigen baas te worden. Werknemers kunnen vanaf nu 'FreeFlexen' bij Temper: freelance werken in sectoren waar dat nu nog niet bestaat, via een gemakkelijk online platform. 


credits:

Bureau: Truman
Klant: Temper
Verantwoordelijk bij klant: Kenneth Wijngaarde, Lisbeth Gruppen
Creatie: Amber Franssen, Paul Hillesum
Strategie: Nadine Komduur, Paul Hillesum
RTV-producer: Sjoerd Oosterhof
Filmproductie: Soda Amsterdam i.s.m. With Milk
Producer: Coen van Berkel
Regisseur: Amber Franssen
DOP: Nanko Goeting
Sound: Ambassadors
Edit: Coen van Berkel
Fotografie: Nick van den Berg
 


Media

Marketing

Economisch