Tussenstand Boomerang Fun-raiser meer dan 40.000 euro

Tussenstand Boomerang Fun-raiser meer dan 40.000 euro

02-08-2018 (13:00) - Bureaus

Afgelopen maandag is het Amsterdamse reclamebureau Boomerang Agency gestart met een fundraiser om zoveel mogelijk geld op te halen voor de LGBTQ+ community. Inmiddels staat de teller op meer dan 40.000 euro. Onder andere ABN Amro, Desperados, A’dam Toren, Q Music, Keune, Albert Heijn, Samsung, Volkswagen en Nuon hebben deelgenomen aan de actie. 


Boomerang heeft de actie opgezet om er voor te zorgen dat de grote hoeveelheid aan Pride content die jaarlijks gemaakt wordt, ditmaal ook daadwerkelijk een bijdrage oplevert voor de LGBTQ+ community in Nederland. Het bureau maakt voor iedereen die mee wil doen aan de actie gratis (social) content, in ruil voor een donatie. 100% van de opbrengst zal in overleg met Stichting Pride Amsterdam en COC Nederland worden gedoneerd aan organisaties die zich inzetten om voor de community. 


Het bureau geeft aan ongelofelijk blij te zijn met de enthousiaste reacties van klanten en merken waar zij nog niet werkzaam voor zijn. Tot en met vrijdag kunnen bedrijven nog deelnemen aan de actie via www.boomerangfunraiser.nl

 

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch