Twee keer GOUD voor LVB bij International Content Marketing Awards 2021

29-11-2021 (12:11) - Bureaus

Het Amersfoortse marketingcommunicatiebureau LVB is dit jaar een van de grote winnaars bij de International Content Marketing Awards 2021 in Londen. LVB viel drie keer in de prijzen.
 
De case ‘The Exit Years’ voor ABN AMRO MeesPierson won twee hoofdprijzen: in de categorie Best Campaign en in de categorie Best Finance. De case ‘Face it: MS is zenuwslopend’ voor Nationaal MS Fonds won een bronzen award in de categorie Best Use of Content Within Media Relations. 

Uit het juryrapport van de CMA: “The Exit Years is een geweldige campagne gebaseerd op gedegen inzicht. De persoonlijke en emotionele benadering stelde hen in staat om iets super creatiefs en meeslepends te produceren. Het is eerlijk, menselijk, emotioneel, gebaseerd op uitzonderlijke casting, echt doordacht en prachtig afgeleverd. De campagne heeft zijn doelen volledig overtroffen, zowel awareness voor het merk als het aanzetten tot actie van de doelgroep. Het is geen verrassing dat de leads binnenstromen. Erg sterk gedaan.”
 

Media

Marketing

Economisch