Upfield kiest Dept Agency

06-04-2021 (16:12) - Bureaus

De grootste plant-based food company ter wereld heeft digital agency Dept aangehaakt om een betere online performance te behalen voor Upfield’s plantaardige spreads en kaasmerken. De digitale strategie wordt geoptimaliseerd voor de merken Blue Band, Becel, Becel ProActiv, Croma, Violife en Flora Plant.
 
Dept ondersteunt Upfield bij zowel strategie en uitrol als bij de optimalisatie van campagnes op onder andere social media, search en display. De full funnel, online-only introductie van het nieuwe product ProActiv Immune was een succesvolle eerste stap, waar met gebruik van verschillende assets per touchpoint de CTR is verdrievoudigd.
 
Lauren Tolond, head of marketing bij Upfield Nederland: "We willen graag ontdekken hoe we nog relevanter voor onze klanten kunnen zijn. Door full funnel te communiceren en nieuwe digitale tactieken toe te passen, laten we digital optimaal bijdragen aan onze merkdoelstellingen en de diepgang die we via deze kanalen kunnen behalen."

Media

Marketing

Economisch