VanMoof kiest INFO als digitale partner voor wereldwijde service-uitbreiding

09-04-2021 (11:28) - Bureaus

Eersteklas service bieden is de volgende stap in VanMoof’s missie om de next billion on bikes te krijgen en ons stedelijk vervoer te herdefiniëren. VanMoof heeft INFO als digitale partner gekozen voor het ontwikkelen van het Certified Workshops platform als onderdeel van de wereldwijde service-uitbreiding van 8 naar 50 steden.
 
Op 16 maart 2021 kondigde VanMoof-oprichter en CEO, Taco Carlier, de uitbreiding van servicelocaties van het merk aan tijdens SXSW 2021. VanMoof is van plan om haar fysieke aanwezigheid uit te breiden van 8 naar 50 steden.
 
Het doel is om komend halfjaar een netwerk van ultramoderne Service Hubs en Certified Workshops uit te rollen zodat VanMoof haar riders wereldwijd on-demand en on-site service kan bieden. Met een vernieuwd ecosysteem dat volledig rond haar riders is opgebouwd, maakt VanMoof van service haar nummer één prioriteit.
 
INFO gaat VanMoof helpen met het realiseren van een bedrijfskritisch digitaal platform voor het ontsluiten van de Certified Workshops op de VanMoof business processen. We verheugen ons erop om bij te dragen aan een essentieel onderdeel van de groei van dit Nederlandse merk.
 
“VanMoof is een prachtig voorbeeld van een succesvolle Nederlandse scale-up, die vanuit een ijzersterk ontwerp de wereld verovert met een typisch Nederlands vervoersmiddel. Wij zijn trots om bij te mogen dragen aan ‘the next billion on bikes’ middels dit bedrijfskritische serviceplatform", zegt  Cyrille Rentier, Director of Business Development .

Media

Marketing

Economisch