Verfwinkel.nl kiest TCC & The Fightclub

21-11-2017 (12:29) - Bureaus

Na een uitgebreide orientatie heeft Verfwinkel.nl, de grootste online verfleverancier van Nederland, haar communicatiebelangen neergelegd bij The Communication Company en The Fightclub.
 

enorne vlucht

Mascha Driessen, eigenaresse van Verfwinkel.nl: ‘Het online bestellen van verf heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Daarom waren we heel nadrukkelijk op zoek naar een bureau dat ons kon helpen met zowel positionering, creatieve campagnes als een sterke digitale strategie en dat vonden we helemaal terug in het voorstel van TCC / The Fightclub.’
 

op het lijf geschreven

Cees Faes, CEO The Communication Company: ’Deze campagne is ons op het lijf geschreven. Een campagne die van onze hand komt moet altijd leiden tot sales. Met The Fightclub kunnen we die belofte nu nog beter inlossen want alles ligt nu in één hand; van het onderscheidende creatieve idee tot het ‘koop nu’ knopje.'
 

The Fightclub gaat zich bezighouden met de complete online aanpak, van social media en affiliate marketing tot de display- en adwords strategie. Stefan Nuijten, The Fightclub: ‘Dat we een dergelijke pitch winnen is een mooie bevestiging op onze bureauvisie. Niet alleen qua strategie, maar ook op het vlak van ondernemerschap is er een klik met Verfwinkel.nl en daardoor kun je als team optrekken en serieuze stappen gaan zetten.’

Media

Marketing

Economisch