Verkade voelt zich thuis bij XXS Amsterdam

Verkade voelt zich thuis bij XXS Amsterdam

21-03-2018 (14:32) - Bureaus

XXS Amsterdam heeft de Verkade pitch als lead creative agency gewonnen. Vanaf 2018 neemt XXS Amsterdam samen met Verkade de regie voor alle merk -en communicatie activiteiten. Verkade koos voor XXS Amsterdam na een pitch, die werd begeleid door Karen de Loos.


“Verkade is een prachtig Nederlands merk waarvoor we op zoek waren naar een bureau dat ons merk echt begrijpt en weer helemaal van vandaag weet te maken. In XXS Amsterdam hebben we een bureau gevonden dat ons scherp houdt. Ze denken met ons mee en weten door slimme strategie en impactvolle creatie het verschil te maken. XXS Amsterdam is dan ook een bureau waar we ons helemaal thuis voelen”, aldus Jessica Zomerdijk, Marketing Director bij Verkade.

 

“Verkade is een groot merk met grote uitdagingen. En een team van mensen die die grote uitdagingen aan willen én aandurven. Strategisch hebben we dan ook stevige keuzes kunnen maken die nodig waren om creatief werk te maken waarmee het merk Verkade weer helemaal terug op de kaart komt”, vertelt Piet Hein Smit, Partner XXS Amsterdam.

 

Het eerste werk van XXS Amsterdam voor Verkade is deze week live gegaan. De campagne ‘..dat smaakt naar thuis’ is in outdoor en digital media te zien. Een campagne waarbij het gevoel van thuis centraal staat samen met de iconische en bekende producten van Verkade. Verkade laat hiermee weer zien waarom we allemaal van het merk houden en waarom het merk relevant is anno 2018.  


credits

Klant: Verkade Nederland
Verantwoordelijk bij klant: Jessica Zomerdijk, Annewies Bouritius, Rachel Aalbers
Bureau: XXS Amsterdam
Concept & Creative directors: John de Vries & René Verbong
Strategie: Joram Helmer
Account: Daniel Kok, Tess van Oosten
Media: Vizeum, Jessica Bakker


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch