VIA past categorieën en jury Programmatic Awards aan

01-04-2021 (13:25) - Bureaus

Brancheplatform VIA biedt met de Taskforce Programmatic al vijf jaar een podium aan de beste programmatic advertisingcases en (aanstormende) talenten van Nederland. Naast een aanpassing van een aantal categorieën kunnen dit jaar voor de eerste keer programmatic professionals uit de markt zich aanmelden voor een plek in een van de vakjury’s. Inzenden voor één van de acht awards kan van 19 april tot en met 28 mei 2021 op.

Van de in totaal acht categorieën hebben er twee een update gehad; 'Most Effective Campaign' en 'Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy'.
 
Afspiegeling van de markt
Om de opzet en samenstelling van de jury meer in lijn te brengen met die van andere vakprijzen in de markt is dit jaar gekozen om ook andere programmatic professionals uit de markt een kans te geven om een plek te bemachtigen in een van de vakjury’s. In totaal worden er drie verschillende vakjury’s samengesteld voor Talent, Campagne en Tech. De jury zal samen een goede afspiegeling van de markt vormen. Geïnteresseerden kunnen zich tot uiterlijk 16 april aanmelden door het formulier in te vullen op de website van de Programmatic Awards.
 
Het inzenden voor één van de acht awards is mogelijk van 19 april tot en met 28 mei 2021. Vanaf 1 juli wordt de industrie gevraagd om als publieksjury op te treden en een stem uit te brengen op de genomineerde talenten. De uiteindelijke winnaars ontvangen donderdag 16 september hun award.
 

Media

Marketing

Economisch