Vruchtvlees wordt Verve

08-04-2021 (14:48) - Bureaus

Digitaal designbureau Vruchtvlees gaat verder als Verve. Met de rebranding zet het bureau achter Miro en Dutch Design Week de volgende stap naar internationale groei.
 
Bij een nieuwe naam hoort ook een aangescherpte propositie; het bouwen van Levende Merken, Living Brands. Roman Stikkelorum, mede-oprichter en CEO van Verve ligt toe: "In dit digitale tijdperk ontmoet je een merk op meer manieren dan ooit. Van verpakking tot Google Review en van Instagram tot klantenservice. Verve daagt merken uit om verder te denken dan hun logo en te investeren in een merksysteem. Een dynamisch merk opgebouwd vanuit de kern past zich snel aan de steeds veranderende behoeften van de consument aan. Onze aangescherpte positionering weerspiegelt deze visie nu volledig."
 
Verve werkt samen met grote merken als Miro, ANP. en KRO-NCRV en blijft ook in de toekomst samenwerken met klanten met een ambitieuze mindset.

Media

Marketing

Economisch