Waternet en Noord-Brabant kiezen voor Johnny Wonder

04-06-2019 (10:51) - Bureaus

Johnny Wonder heeft twee aanbestedingen achter elkaar gewonnen, voor zowel Waternet als de Provincie Noord-Brabant. Voor beide organisaties gaat het bureau de komende jaren campagnes en content ontwikkelen.
 

Johnny Wonder gaat de komende vier jaar samen met Bite en The Gardeners werken aan verschillende publiekscampagnes voor Waternet en het Waterschap Amstel, Gooi en Vecht – onder meer om mensen meer 'waterbewust' te maken. Zodat ze weten wat er op het spel staat binnen hun waterschap, wat dat voor hen betekent en wat zij zelf kunnen bijdragen om nu én in de toekomst veilig en prettig te kunnen leven met het water in hun omgeving.
 

Voor de Provincie Noord-Brabant gaat Johnny Wonder de komende twee jaar werken aan de ontwikkeling en uitvoering van communicatiecampagnes en marketingactiviteiten. Het bureau won de aanbesteding - onderdeel van het raamcontract communicatie van de provincie Noord-Brabant - samen met reclamebureau Scheepens en Keijzer Communicatie.


ontspoord

Willem Dudok, oprichter en strategisch directeur van Johnny Wonder: 'We zijn heel blij met deze nieuwe klanten – vooral ook omdat ze heel goed passen bij ons bureau. We werken graag rondom relevante maatschappelijke thema's: van mobiliteit tot duurzaamheid - en daar kunnen we samen met Waternet en de Provincie Brabant hele waardevolle nieuwe projecten op ontwikkelen.' 
 

Daarnaast won Johnny Wonder deze week een zilveren SpinAward voor Ontspoord, de WhatsApp-thriller die het bureau ontwikkelde voor NS. Dudok: 'Daar zijn we heel trots op. Het is een beloning voor een mooi en ingewikkeld project waar veel mensen bij Johnny Wonder én NS hard aan hebben gewerkt. En dat een mooi voorbeeld is van wat we met ons bureau willen maken: waardevolle communicatie, die bijdraagt aan de merkwaarde van onze klanten én waarde toevoegt aan het leven van hun publiek.'
 

Media

Marketing

Economisch