Yossip de Jong treedt toe als partner The Post

07-03-2018 (10:56) - Bureaus

Yossip de Jong heeft een belang van veertig procent verworven in The Post. Samen met oprichtster Carlijn Postma vormt De Jong, die al sinds november 2016 aan boord is als interim-bureaudirecteur en verantwoordelijk is voor de dagelijkse aansturing van de organisatie, de directie. 


Als bureaudirecteur ziet De Jong het als zijn taak het bureau verder te ontwikkelen op het vlak van financiën, processen, HR en marketing, zodat de organisatie klaar is voor de grote groei die het doormaakt. De Jong deed zijn vijftien jaar aan marketing- en (project)managementervaring onder meer bij organisaties als Essent, Menzis en Cortina op. Met die ervaring heeft hij actief bijgedragen aan de verdere professionalisering van het bureau, dat in die periode groeide van tien naar zestien medewerkers.


vakidioot

In eerste instantie zou De Jong The Post drie maanden bijstaan, maar al snel spraken hij en Postma de intentie uit om als partners verder te gaan. “Ik ben echt een vakidioot. Yossip ondersteunt klanten net als ik met strategisch advies, maar heeft ook veel oog voor de interne organisatie”, zegt Carlijn Postma. “We vullen elkaar goed aan.” De Jong noemt de “grote potentie” van het bureau als belangrijke redenen waarom hij besloot in te stappen. “We werken met de bewezen methodiek Mediadenken en weten beter dan ooit wat werkt.”


over The Post

Carlijn Postma startte haar eigen bureau in 2006. In 2012 legde ze zich volledig toe op contentmarketing en richtte ze The Post op. Onlangs werd zij uitgeroepen tot Content Marketing Vrouw van het Jaar 2017, mede door haar bijdrage aan het vak dankzij diverse publicaties in binnen- en buitenland. The Post is onder andere bekend van de methodiek ‘Mediadenken’ en de ‘Publieksreis’, welke zelfs in blogvorm werden gepubliceerd door het Amerikaanse Content Marketing Institute. Het bureau helpt merken aan een betrokken publiek door de inzet van contentmarketing.

 

Media

Marketing

Economisch