ZIGT aan de slag met The 1:1 Diet

27-12-2019 (07:00) - Bureaus

Bij de start van de grote rebranding van het merk stond Cambridge Weight Plan voor een grote uitdaging. Bij ZIGT vonden zij de match in een partner die samen met ze de rebranding heeft omarmd en deze de komende tijd gaat neerzetten. De nieuwe merknaam The 1:1 Diet staat symbool voor 1 op 1 begeleiding, want afvallen doe je samen.
 
“Een rebranding is meer dan een naam en logo-wissel. Het wortelt door in de positionering en propositie, de huisstijl, de boodschap en belofte, de uitstraling en presentatie van al onze 400 consulenten, maar ook de blik op de markt. ZIGT voelde direct aan waar we behoefte aan hadden en hoe we de internationale campagne konden doorvertalen naar de Nederlandse markt.”
 
“Na de introductie afgelopen jaar in Engeland wilden wij in januari 2020 The 1:1 Diet introduceren in Nederland. Een korte voorbereidingstijd, ook naar onze consulenten toe. Maar januari is een belangrijk moment om erbij te zijn. En mede dankzij ZIGT zijn we erbij! Met een frisse en vrolijke campagne die ‘afvallen onder begeleiding’ op een verrassende en onderscheidende manier op de kaart zet.” Rogier Pijlmijn, Manager Marketing en Communicatie.
 

Media

Marketing

Economisch