Zwartekoffie kiest voor DOK30 Communicatie

17-12-2018 (14:21) - Bureaus

Zwartekoffie, de Nederlandse startup voor direct trade koffie, kiest voor DOK30 Communicatie voor ondersteuning bij de PR- en communicatie-activiteiten. DOK30 adviseert en coacht Zwartekoffie bij de communicatie- en PR-strategie en ondersteunt bij de uitvoering van diverse PR- en communicatieactiviteiten inclusief contentmarketing en media- en influencerrelaties. 


Zwartekoffie biedt consumenten en bedrijven goede, verse en vooral eerlijke koffie uit Costa Rica. Zwartekoffie kiest er bewust voor om koffie direct te kopen van lokale boeren, zonder tussenkomst van coöperaties. Dankzij deze direct trade wordt de winst van de koffieproductie direct geïnvesteerd in de lokale bevolking. Dat betekent dus een eerlijk inkomen voor de boeren, maar ook investeringen in sociale projecten voor bijvoorbeeld ouderen. Zwartekoffie is van begin tot eind betrokken bij de koffieproductie, van plant tot kop. Zij kennen de boeren uit Costa Rica en bezoeken regelmatig de plantages.

 


Media

Marketing

Economisch