Zweeds kwarkmerk kiest ook dit jaar voor BENK

15-02-2018 (11:41) - Bureaus

BENK gaat ook dit jaar aan de slag voor het kwarkmerk van Lactalis-Nestlé, Lindahls Kvarg. Met de campagne "Overtref jezelf" introduceerde BENK het Zweedse merk in Nederland in 2016. Vandaag gaat het merk live met een aangescherpte propositie en website.


François Prigent, marketing manager bij Lactalis-Nestlé: ‘BENK heeft geholpen Lindahls Kvarg door het in de Nederlandse markt te zetten met een activatiecampagne. Deze samenwerking zetten we door in 2018.’ Oprichter en Joint Marketing Director BENK Bastiaan Krips: ‘We hebben gekozen voor een echte Joint Marketing-aanpak voor Lindahls Kvarg. Een samenwerking tussen marketing en sales binnen Lactalis-Nestlé heeft geleid tot snelle distributieopbouw. Daarnaast zijn we ingesprongen op de behoefte aan proteïne bij buitensporters, door een samenwerking aan te gaan met The Bootcamp Club. Dit jaar ontwikkelen we de campagne “Overtref jezelf” door naar een 2.0-versie.’


Media

Marketing

Economisch