180 Amsterdam ontwikkelt wereldwijde DHL campagne

180 Amsterdam ontwikkelt wereldwijde DHL campagne

08-07-2021 (16:00) - Campagnes

De nieuwe global campagne van DHL 'Keep up with the clicks' start, waarin het verhaal wordt verteld van de relatief korte geschiedenis van E-Commerce. Centraal staat de menselijkheid van de branche, in een wereld die afhankelijker dan ooit is van E-commerce. In samenwerking met regisseur Martin Krejci creëerde 180 Amsterdam de TV commercial met een voice over van acteur Tom Hollander.

John Messum, Creative Director bij 180 Amsterdam zegt vooral de menselijkheid in de branche een centrale plek te willen geven: "DHL staat al sinds het begin in het middelpunt van de E-Commerce. Zij vereenvoudigen de complexe logistiek van online shops voor hun klanten. 'E-Commerce just clicks', als alles voor zowel de verkoper als de koper soepel verloopt. Dit eenvoudige idee vormde de inspiratie voor de campagne, die een korte geschiedenis van de wereldwijde E-commerce belicht en laat zien hoe DHL ondernemers overal ter wereld helpt to 'Keep up with the Clicks’."

De campagne bestaat uit onder andere uit een 60-seconden commercial, print, OOH, digital banners en social media assets.
 

Credits

Creatie: Amsterdam 180
Regie: Martin Krejci
Voice-over: Tom Hollander
VFX/Post-Production: Black Kite
Edit: Marshall Street Editors
 

 

DHL, 'Keep Up With the Clicks' by 180 Amsterdam from 180 Amsterdam on Vimeo.