7UP lanceert nieuwe 'Sociable Food Moments' campagne

18-05-2021 (13:11) - Campagnes

Deze zomer lanceert PepsiCo zijn nieuwe 7UP Free 'Sociable Food Moments' campagne. Terwijl we langzaam de turbulente COVID-19-tijd achter ons lijken te laten, zijn we het gewone inmiddels meer en meer gaan waarderen. Alledaagse momenten zijn specialer geworden dan buitengewone gebeurtenissen en met de 'Sociable Food Moments' campagne wil 7UP Free die belangrijke, alledaagse momenten van verbinding vieren.

De wereldwijde campagne wordt in Nederland digitaal gelanceerd en zal de consument bereiken via YouTube, Facebook, Instagram, digital en videobannering, evenals via relevante food-gerelateerde platforms zoals Pinterest, een BBQ Radar-platform en Spotify Summer BBQ playlists. Daarnaast wordt het winkelende publiek bereikt door middel van sampling, digital outdoor reclame (DOOH) en promoties in de supermarkten. Zo loopt 7UP Free onder andere mee in het BBQ Thema op de winkelvoer bij Albert Heijn.