a.s.r. komt met nieuw bewijs voor maatschappelijk ondernemen

03-06-2019 (10:47) - Campagnes

In de nieuwe flight van de a.s.r. campagne, die begin juni van start gaat, staat onder meer de startershypotheek centraal. Dit is de eerste hypotheek met een looptijd van maximaal 40 jaar. a.s.r. biedt hiermee een oplossing voor een probleem dat met name onder jongeren speelt. De startershypotheek sluit aan op de campagne van a.s.r. ‘Dit is de tijd van doen’.
 
In maart dit jaar lanceerde a.s.r. haar nieuwe campagne ‘Dit is de tijd van doen’. De verzekeraar vraagt hiermee aandacht voor het thema om zelf iets te doen in plaats van alleen te vinden. Gedurende de campagne worden verschillende thema’s behandeld. In de tweede flight, die begin juni van start gaat, wordt er ingezoomd op de producten en services van a.s.r. Hypotheken. 
 
Met deze startershypotheek is a.s.r. de eerste hypotheekverstrekker die de 40-jarige looptijd aanbiedt. De verwachting is dat a.s.r. hiermee een trend inzet, die zich in de komende jaren zal ontwikkelen nu ook de pensioenleeftijd stelselmatig wordt verhoogd.      
 
Daarnaast a.s.r. ook haar oplossing voor het verduurzamen van je huis: er kan tot negenduizend euro meegefinancierd worden in de hypotheek om het huis te financieren én de rente kan automatisch zakken bij aflossing.
 
Enkele resultaten van de campagne tot nu toe:
Naamsbekendheid a.s.r. is gestegen met 8%-punt
Hoe vaker mensen de commercial ‘Dit is de tijd van doen’ zien, hoe meer zij hem waarderen
Het aantal mensen dat positief is over a.s.r., is toegenomen.