Aan de slag met energie

06-06-2018 (14:06) - Campagnes

ENGIE Energie lanceert vandaag een nieuwe campagne met als thema ‘Aan de slag met energie, aan de slag met ENGIE’.


Hierin moedigt ENGIE aan om vooral zelf aan de slag te gaan met je energie met bijvoorbeeld zonnepanelen. En adviseert het bedrijf de opgewekte energie die je zelf niet gebruikt terug te leveren of te delen met je buren. Maar je kunt ook kiezen voor een andere duurzame bron, zoals een wind- of zonnepark. ENGIE wil graag samen met de consument aan de slag met de energietransitie.


Positief over energie

Gerwin Sieders, directeur ENGIE Retail: “Onze claim is Positief over Energie. Wij geloven dat als er samen wordt gewerkt aan verduurzamen en energie slim wordt ingezet, er mogelijkheden ontstaan die wij nu nog niet voor mogelijk houden. Met deze campagne laten we dit op ludieke wijze zien en nodigen we Nederland uit om ook aan de slag te gaan met energie. Wij zijn positief over energie en dat benadrukken wij met een opvallend en onderscheidend verhaal op tv, online video, banners en radio.”


Credits

Klant Engie
Creatieve directie : Diederick Hillenius, Poppe van Pelt
Art director : Louk Derks
Copywriter : Bram Eigenfeld, Zwier Veldhoen
RTV Producer : Kitty Slagter
Account         : Kiki Nelson, Anja Froeling
Strategie             : Gijs de Bruijn
Klant verantwoordelijk: Gerwin Sieders, Karin Sijbring, Margot Klinkenberg
Productiemaatschappij: Boardroom Film
Regisseur : Joris Dommels
Producer         : Jim Bresser
D.O.P./Cameraman : Gregg Telussa
Offline editor : Teun Rietveld
Online : Storm Postproduction
Visual effects supervisor: Luuk Meijer NVX, David van Heeswijk
Grading : Remi Lindenhovius
Geluidstudio : Ambassadors
Geluidstechnicus : Joep Meijburg
Muziek : Ambassadors – Wessel-Jan van Zijderveld