ABN AMRO zet podcast centraal in campagne

ABN AMRO zet podcast centraal in campagne

21-09-2020 (12:26) - Campagnes

ABN AMRO lanceert vandaag een nieuwe podcastserie, waarin de bank met experts, ervaringsdeskundigen en klanten in debat gaat over de toekomst. De podcast is ontwikkeld door N=Content en sluit aan op de strategie van ABN AMRO, ‘Banking for better, for generations to come’, waarin de bank samen met haar klanten kijkt hoe ze haar dienstverlening kan verbeteren op weg naar een duurzame toekomst.
 
De podcast krijgt een centrale rol in de campagne. De eerste aflevering wordt gelanceerd onder de Beeldbankieren-campagne voor de zakelijke markt, waarin de podcast onder meer wordt aangejaagd door middel van radiocommercials. Een quote leidt de problematiek in, waarna de oplossing van de bank volgt. Voor meer verdieping van het onderwerp wordt verwezen naar de podcast.
 
meer verdieping
Tanja Bom, Hoofd Communicatie & Media ABN AMRO: “Als bank hebben we ons tot doel gesteld om na te denken over een betere toekomst. Dat kunnen we niet alleen. We doen dit daarom altijd samen met onze klanten en experts. Zo ontstaan op basis van inzicht, belofte en bewijs onze proposities. Met deze podcast willen we luisteraars meenemen op deze reis, hen deelgenoot maken van de verschillende perspectieven en onze dilemma’s hierbij. Zo geven we meer verdieping van onze boodschap.”
 
credits
ABN AMRO: Tanja Bom, Sanne van der Bie, Astrid Witteveen, Erna Lammers
Creatie: Anne Stokvis, Thijs Bontje, Daniel te Lindert
Redactie: Patricia Cronie
Strategie: Esther Overmars, Monique Bergers
Account: Merel Hoogendorp, Liz Ponds
Productie: Anna Bosscher
Sound: Modern Day Composers, Earforce
Media: Mediacom & Storm