ACHTUNG! & KPN laten Nederland Husselen

ACHTUNG! & KPN laten Nederland Husselen

14-10-2019 (13:09) - Campagnes

Vorige maand lanceerde KPN zijn nieuwe merkbelofte en positionering: “Het Netwerk van Nederland”. Als onderdeel van deze positionering is er nu de eerste nieuwe propositie: kpn Hussel. Een nieuwe manier om je KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen.

Met kpn Hussel bepaal je zelf wat je nodig hebt én wat niet. Hiermee maakt KPN een einde aan vooropgezette bundels en is de consument helemaal zelf in charge.

Maarten Boom: “Hussel is niet zomaar een nieuw abonnement of aanbieding. Hussel is een nieuwe manier om je abonnement samen te stellen. Nu kan je je quad-play pakket echt helemaal aanpassen aan jouw wensen, of je nou alleen woont, met z’n tweeën, met een groot gezin of voor op de zaak. Met Hussel kan je bijvoorbeeld ook entertainment aan je abonnement toevoegen, zoals Spotify, Netflix of Fox Sports en worden al je zaken op één plek geregeld en aanpassen wanneer jij dat wilt’.


Ieder z’n Hussel

Achtung!mcgarrybowen was verantwoordelijk voor de strategie, naamgeving en ontwikkeling van alle communicatiemiddelen. Samen met het marketingteam van KPN is er drie maanden gewerkt aan volledig geïntegreerd concept, van ATL tot winkelvloer en digitale customer journey.

Boris Nihom: “KPN had met de ‘Dongel’ ooit goud in handen: een simpele naam die onderdeel werd van de dagelijkse spreektaal . Wij vonden het belangrijk om met een propositie die zo vernieuwend is als Hussel in die traditie te blijven. We wilden het product niet positionering als een fancy high-tech oplossing met een typische ‘marketingnaam’, maar als een simpel product dat de wensen van een groot deel van Nederland oplost. Hussel zegt letterlijk wat het is: iedereen kan zijn eigen combinatie van Internet, Mobiel, TV en Entertainment door elkaar husselen. Ieder z’n Hussel!”.

Met kpn Hussel bepaal je zelf wat je nodig hebt én wat niet. De ene maand meer van het één, de volgende maand minder van het ander. Of alles vol aan. Neem bijvoorbeeld Glasvezel Internet, Mobiel met Unlimited Data en Netflix, maar zonder tv-aansluiting. Of neem gewoon snel Internet voor thuis en iets minder data voor onderweg, maar wel Interactieve TV in de woonkamer én slaapkamer. En met kpn Hussel krijg je standaard 5,- voordeel op een entertainmentpakket naar keuze én extra korting op Mobiel als je meerdere producten combineert.