AD FUN campagne van start: 'Je leukste break tussen het nieuws'

AD FUN campagne van start: 'Je leukste break tussen het nieuws'

28-05-2020 (13:24) - Campagnes

Lezers van het AD kunnen vanaf nu tussen het nieuws door een break nemen en spelletjes spelen op die site en de app van de krant. Ter promotie van deze nieuwe AD FUN sectie heeft DPG de campagne ‘Je leukste break tussen het nieuws’ gelanceerd.
 
De campagne bestaat uit korte video’s en een tvc en dynamische display in samenwerking met DisxT, die is afgestemd op het online gedrag van de consument.
 
DPG Media wil enerzijds het brede aanbod van ADR Fun laten zien met een carrousel display waarin puzzels, quizzen en spelletjes naast elkaar worden getoond. Anderzijds targetten ze op echte puzzel liefhebbers met een display carrousel met allerlei soorten puzzels. Tot slot heeft DPG Media display banners laten ontwikkelen waarbij de gebruiker al in de banner kan beginnen met een puzzel of een quiz, wat ertoe leidt dat de puzzel afgemaakt moet worden in de app of op de website van het AD en de regionale titels.