Amstel: oefening baart kunst

Amstel: oefening baart kunst

29-06-2020 (12:48) - Campagnes

Nu er weer versoepelingen zijn aangekondigd rondom het horecabezoek, kan een bezoek aan het café met je vrienden opeens wat onwennig aanvoelen. Maar, oefening baart kunst. Met haar nieuwste online serie video's ‘Practice Makes Perfect’ deelt Amstel tips om jouw binnenkomst en je volgende bestelling te perfectioneren.
 
En misschien nog wel het belangrijkst, hoe zorg je dat je in één keer dat rondje voor je vrienden haalt? Door te oefenen is straks iedereen weer in vorm om samen met vrienden in de kroeg, en op het terras, te genieten.
Laurent Meijer, Global Communications and Sponsorships Manager bij Amstel, onderdeel van het HEINEKEN concern, vertelt: “Amstel is in meer dan honderd verschillende landen verkrijgbaar. Al die landen zetten Amstel vaak net iets anders in de markt. Door de huidige situatie en wereldwijde lockdown, denk ik dat we mogelijk voor het eerst in 150 jaar één gedeelde ‘occasion’ hebben: We mogen (binnenkort) weer naar de kroeg.”
 
Jordi van de Bovenkamp, Creative Director bij MediaMonks, voegt toe: “Amstel draait om vriendschap; nu we het zo lang zonder vrienden om ons heen hebben moeten doen is de drang naar de kroeg groter dan ooit. Met een serie humorvolle video’s hebben we geprobeerd te laten zien hoe hard men thuis heeft kunnen oefenen de afgelopen tijd; om weer helemaal klaar te zijn voor het echte werk. De productie werd snel op touw gezet, om op het juiste moment te kunnen inspringen.”
 
De online video's zullen te zien zijn op de social media van Amstel, in verschillende markten wereldwijd.