Anderzorg laat je van het leven genieten

20-11-2019 (09:00) - Campagnes

Anderzorg lanceert de volgende stap in de ‘Zorg voor #deleven’-campagne. Waar in de voorgaande jaren de focus lag op het voorkomen van onder meer gehoorschade, telefoonverslaving en burn-out, kiest Anderzorg nu voor een campagne over optimisme.
 
De door XXS Amsterdam ontwikkelde campagne laat zien dat je als een #DeLevenGenieter een vrolijke noot in een grijze omgeving bent of dat je altijd een oplossing ziet om meer te kunnen genieten.
 
De commercials zijn door Magnus Renfors van het Zweedse Hobby Film tot leven gebracht. De campagne is te zien op tv, social en in diverse online middelen.
 

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Cynthia de Rooij, Jeroen Hamstra, Maurice van Dijk
Strategie: Joram Helmer
Creatieve Directie: John de Vries
Concept: Edward van der Veen, Roy Frencken, John de Vries
Account: Ward Enckhof, Jip van den Bergs
Agency producer: Lucia Dondorp, Barbara Leusink
Productiemaatschappij: Hobby Film
Director: Magnus Renfors
DOP: Simon Olsson
Editor: Ted Malmros
Grading: Martin Steinberg
Online: Jonathan Wendt (Hobby Film), Pieter Bokhorst (XXS)
Producer: Frida Alexandersson
Executive Producer: John Gerard
Muziek en geluid: Audentity
Fotograaf: Jon Hertov
Online productie: Havana Harbor
Designer: Robert-Jan Hoesman
 

 

TVC_HAWAII_20 from XXS on Vimeo.