ATAG deelt passie voor koken met 'We love to cook'

ATAG deelt passie voor koken met 'We love to cook'

09-04-2019 (12:29) - Campagnes

ATAG lanceert voor het eerst in lange tijd weer een landelijke themacampagne. De campagne onderstreept de premium positionering en merkbelofte 'We love to cook' aan de hand van het brede inductie-assortiment.


Met de campagne deelt ATAG haar passie voor koken en kwaliteit met de grote groep van kookliefhebbers. 'Wij houden van koken' is dan ook de belofte die vanuit de beleving en het perspectief van drie enthousiaste thuiskoks verteld wordt.


Hierbij is de focus gericht op het inductie-assortiment. Behalve dat dit voor ATAG een belangrijke productgroep is, speelt ook mee dat het bedrijf bewust bezig is met de duurzaamheidsslag die gemaakt wordt met de overgang van gas naar elektriciteit.


aangescherpte strategie

De campagne is het resultaat van een aangescherpte merkstrategie waarbij ATAG zich als toegewijd kookmerk wil onderscheiden ten opzichte van concurrenten die naast keuken- ook huishoudelijke apparatuur verkopen. Voor dit doel zal ATAG zich naast het dealernetwerk meer op de eindgebruikers gaan richten.


credits

Merk: ATAG
Titel: Wij houden van koken
Lancering: 8 april 2019
Klant: Cecile Lijding, Robert Kapteijn
Bureau: Westerlingen
Creatie: Roland Tielman, Maarten Klep
Account: Niels van Campen
Productie: Chuck Studios
Regisseur: Joris Noordenbos
Geluid: Earforce
 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.