AXE viert pride met ‘Love is Love Rainbow Lens

24-07-2020 (10:50) - Campagnes

Dit jaar vindt er geen Canal Parade plaats in het centrum van Amsterdam, maar is er een alternatief programma. Ook AXE past zich aan en introduceert een bijzondere Snap Lens waarmee het merk ook dit jaar iedere soort liefde omarmt. Juist in deze tijd, nu het nog moeilijker is om dicht bij elkaar te zijn, is het belangrijk om je te kunnen uiten. AXE is ervan overtuigd dat je mag zijn wie je wilt zijn. Wie je ook bent en op wie je ook valt. Love is Love.
 
Om deze overtuiging kracht bij te zetten ondersteunt AXE met deze campagne COC Nederland, en heeft het merk een speciale PRIDE variant gemaakt: Axe Unite Limited Edition Bodyspray & Showergel.
 
“Juist nu we PRIDE dit jaar in verband met COVID-19 niet zo groots kunnen beleven als voorgaande jaren, vieren we met AXE iedere soort liefde en ondersteunen we de boodschap Love is Love. Door gebruik te maken van de filter en deze te delen met je vrienden, laat je zien dat je achter Love is Love staat,” zegt Annekee van den Berg, Brand Manager bij AXE Nederland.
 
De Love is Love Lens is de eerste betaalde AR-Lens van Nederland die reageert op handgebaren. Wanneer je met je hand een V-teken maakt, verschijnt de tekst Peace. Maak je een vuist, dan krijg je Equality te zien en wanneer je het “I love you” gebaar maakt, komt er Love in beeld te staan. Als je de camera omdraait, krijgt je omgeving een kleurrijke PRIDE glow en verschijnt Love is Love.
 
“Als officiële Snapchat Lens Creative Partner werken we bij Mindshare.Greenhouse nauw samen met Snap om onze klanten te voorzien van de innovatiefste en effectiefste campagnes. De Lens is onderdeel van een grotere AXE PRIDE campagne, die verder onder andere nog bestaat uit een social laag, high impact Out of Home uitingen in Amsterdam en een contentserie die is opgezet in samenwerking met VICE,” aldus Linda Boonman, Creative Lead bij Mindshare.Greenhouse.