AXE wil jongemannen 'gouden' zelfvertrouwen geven

09-01-2018 (11:35) - Campagnes

72andSunny Amsterdam zit achter de nieuwe AXE-campagne You’re Gold. Met de nieuwe AXE Gold bodyspray moeten mannen hun zelfvertrouwen vinden, want zelfvertrouwen is goud, vindt AXE.

herkenbaarheid

De campagne richt zich op jonge mannen en waar zij zich mee bezig houden; internet memes, entertainment, sport en gamen. Deze thema’s zijn verwerkt in korte scenario’s waar de doelgroep zich in kan herkennen. In de korte media formats wordt individualiteit op een progressieve manier weergegeven, de beelden laten zien dat de heroes zelfvertrouwen hebben en daardoor boven de rest uitstijgen. Hierdoor kunnen ze zelfs ongemakkelijke momenten in hun voordeel gebruiken.
 

brede campagne

You’re Gold moet de taal van de jonge, zelfverzekerde man anno 2018 spreken op Snapchat, Instagram, YouTube and Facebook, plekken waar zij het grootste deel van hun tijd doorbrengen. De campagne bestaat uit 20’ films, maar ook uit 15’, 10’ en 6’ stukjes, gifjes, en OOH. 
 
De campagne wordt deze lente uitgerold en zal worden aangejaagd met verschillende lokale activiteiten in de zomer.